25. heinäkuuta 2011

Istuu se sittenkin ;)

Tällaisia minikakkupapereita olen säilönyt kaapissa varmaan kohta 20 vuotta. Eli olen ne jemmannut askartelua varten jo paljon aiemmin kuin olen edes näihin kortteihin "hurahtanut". Mitään ei siis kannata heittää pois ;D
Paljonhan noita olen nähnyt käytettävän, vaan eipä ole ennen minun kortteihini mukamas sopinut. Nyt haasteen luonnos vaati jonkinsortin pyöreää muotoa, enkä muutakaan keksinyt. Ja hyvinhän tuo tuohon "istuu".






















* Inky Impressions Challenges: Recipe *
* The Sugar Bowl Challenge: Kiki's Sketch *

4 kommenttia:

Tellihani kirjoitti...

aivan loistavasti istuu kakkupaperi ihan niinkuin kaikki muukin

Apris kirjoitti...

Tosi ihana kortti. Kauniit värit ja kivoja koristuksia.

Scrappychick kirjoitti...

Such a lovely card and your coloring is beautiful! Thanks for playing with us at Inky Impressions this week :)
CYndi

Ria Zonnestraaltje kirjoitti...

Gorgeouss card :) thanks for joining the Inky Impressions challenge :)
hugs Ria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails